Empresa de teleassistència tant domiciliària com mòbil que dona servei les 24 hores els 365 dies de l'any, atenem emergències i donem ajuda immediata avisant família i serveis d'emergència.
El Coordinador/a de zona de teleassistència són les persones encarregades de tenir contacte amb serveis socials, atendre emergències (assistència primària → aixecaments de caigudes lleus, canvis posturals...) i de realitzar rutes (visites de valoració domiciliàries als usuaris).
S'ofereix
- Incorporació immediata.
- Lloc estable a jornada completa.
Requisits
- Titulació Universitària d'Orientació Social (Treball Social, Psicologia, Educació Social, Magisteri, Sociologia, Pedagogia, Teràpia Ocupacional, etc.).
- Experiència en serveis socials, preferentment adreçats a persones grans i/o dependents.
- Capacitat de comunicar-se en valencià.
- Molt valorable l' experiència prèvia en visita domiciliària.
- Disponibilitat per treballar tant en torn de vesprada com de matí.
- Imprescindible permís de conduir B.
- Disponibilitat per treballar en torns rotatius de dilluns a diumenge.
- Disponibilitat guàrdies localitzades.